Festival Yapmak da Hizmettir! Silivri Halkı Kültüründen Mahrum Bırakılamaz

Festival ve kültür etkinliklerinin de belediyeciliğin bir parçası olduğunu vurgulayan dikkat çekici değerlendirme. Silivri halkı hizmetten mahrum bırakılmamalı. Detaylar yazımızda.

Festival Yapmak da Hizmettir! Silivri Halkı Kültüründen Mahrum Bırakılamaz
Reklam
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
Ayrıca Bu Haberi Paylaş:

Festival yapmak da vatandaşa hizmettir.

Nasıl yol yapmak hizmetse…

Reklam

Nasıl park yapmak, kaldırım yapmak, çevre düzenlemesi yapmak hizmetse…

Nasıl çöpleri toplamak, kurslar açmak, yaz okulları düzenlemek, kütüphaneler kurmak belediyeciliğin görevi ise…

Kültür, sanat ve üretici festivalleri de aynı şekilde bir belediye hizmetidir.

Bunun aksini söylemek, belediyeciliği sadece beton dökmekten ibaret görmek demektir.

★★★

Üç beş kendini bilmezin sosyal medyada yaptığı paylaşımlar yüzünden halk, kendi festivallerinden, kendi kültüründen ve kendi eğlencesinden mahrum bırakılamaz.

Çünkü festival sadece konser değildir.

Festival;

Esnafın kazancıdır.

Üreticinin alın teridir.

Çocuğun sevincidir.

İnsanların bir araya gelmesidir.

Bir ilçenin kültürünü yaşatmasıdır.

Birlik duygusudur.

Birlikte gülmektir.

Birlikte yaşamaktır.

★★★

Kaldı ki Silivri Belediye Başkanı Bora Balcıoğlu da daha önce “Bu yaz festivaller dolu dolu geçecek” demişti.

Bugün siyasi süreçler nedeniyle tutuklu olması, vatandaşın belediye hizmetlerinden mahrum kalması anlamına gelmemelidir.

Şimdi soralım.

Bora Balcıoğlu tutuklandı diye asfalt yapılmayacak mı?

Çöpler toplanmayacak mı?

Parklar yapılmayacak mı?

Spor tesisleri tamamlanmayacak mı?

Elbette yapılacak.

Çünkü belediye hizmeti kişilere göre durmaz.

Devam eder.

Etmek zorundadır.

★★★

Asıl yanlış olan, yaşanan tutukluluk sürecine boyun eğip hizmetleri durdurmaktır.

Eğer böyle bir karar alınmışsa, bundan vazgeçilmelidir.

Çünkü vatandaşın hakkı, siyasi tartışmaların üzerinde tutulmalıdır.

Silivri halkı hizmetten mahrum bırakılamaz.

★★★

Bora Balcıoğlu, Silivri’nin seçilmiş belediye başkanıdır.

Bugün görevinin başında olsaydı…

Yoğurt Festivali’ni de…

Selimpaşa Topatan Kavun ve Bamya Festivali’ni de…

Değirmenköy Domates Festivali’ni de…

Kadıköy Karpuz Festivalini de…

Ortaköy Börek Festivali’ni ve diğerlerini de eksiksiz yapmak isterdi.

Çünkü o, Silivrilileri mutlu görmek isterdi.

İnsanları birlikte görmek isterdi.

Bu ilçenin birlik içinde yaşamasını isterdi.

Çünkü bazen bir festival…

Bir konserden çok daha fazlasıdır.

Bir kenti bir arada tutan ortak hafızadır.

Ve Silivri’nin, kaybedecek ne bir günü vardır…

Ne de vazgeçecek bir geleneği.

Ayrıca Bu Haberi Paylaş:
Reklam Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
WhatsApp WhatsApp