Silivri Belediyesi’nden Yangın Açıklaması! “Dayanışmayla Kontrol Altına Aldık”

Silivri Belediyesi, ilçede çıkan yangınların kontrol altına alındığını açıkladı. Ekiplere ve destek veren vatandaşlara teşekkür edildi. Detaylar haberimizde.

Silivri Belediyesi’nden Yangın Açıklaması! “Dayanışmayla Kontrol Altına Aldık”
Reklam
BU KONUYU SOSYAL MEDYA HESAPLARINDA PAYLAŞ
Ayrıca Bu Haberi Paylaş:

Silivri ilçesinde farklı mahallelerde meydana gelen yangınların kontrol altına alınmasının ardından Silivri Belediyesi tarafından kamuoyuyla paylaşıldı. Belediye, yangınların ilk anından itibaren tüm kurumlarla koordineli şekilde çalışıldığı belirterek, yangınların kontrol altına alındığını ve soğutma çalışmalarının tamamlandığını duyuruldu.

Silivri Belediyesi tarafından yapılan açıklamada, Yeni Mahalle, Çeltik, Değirmenköy ve Semizkumlar bölgelerinde meydana gelen yangınların ilçe genelinde büyük üzüntüye neden olduğu ifade edildi.

Reklam

Yangınlara İlk Andan İtibaren Müdahale Edildi

Açıklamada, yangınların başlamasının ardından Silivri Kaymakamlığı koordinasyonunda tüm kamu kurumlarının hızlı şekilde harekete geçtiği belirtildi.

Vatandaşların can güvenliğinin sağlanması, yangınların yerleşim alanlarına sıçramasının önlenmesi ve alevlerin kontrol altına alınması amacıyla ekiplerin aralıksız görev yaptığı vurgulandı.

Belediye ayrıca yangınlardan etkilenen vatandaşlara geçmiş olsun dileklerini ileterek, dumandan etkilenen vatandaşlara, yaralanan personele ve görev başında yaralanan itfaiye erine acil şifalar diledi.

Kurumlara ve Gönüllülere Teşekkür

Silivri Belediyesi açıklamasında yangınla mücadelede görev alan tüm kurum ve kuruluşlara teşekkür edildi.

Açıklamada şu kurum ve ekiplerin özverili çalışmalarına dikkat çekildi:

  • Silivri Kaymakamlığı
  • İlçe Afet ve Acil Durum Yönetim Merkezi
  • AFAD
  • İstanbul İtfaiyesi
  • Emniyet ve Jandarma ekipleri
  • Orman İşletme Müdürlüğü
  • 112 Acil Sağlık ekipleri
  • AKOM
  • BEDAŞ
  • İSKİ
  • Türk Kızılay
  • İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü
  • Psikososyal destek ve hasar tespit ekipleri

Silivri Belediyesi Ekipleri de Sahadaydı

Yangınla mücadele kapsamında Silivri Belediyesi bünyesindeki Arama Kurtarma, Zabıta, Fen İşleri, Park ve Bahçeler ile Temizlik İşleri Müdürlüğü ekiplerinin de aktif görev yaptığı belirtildi.

Ayrıca traktörleri, su tankerleri, iş makineleri ve diğer araçlarıyla söndürme çalışmalarına destek veren çiftçilere, mahalle muhtarlarına ve gönüllü vatandaşlara teşekkür edildi.

Hasar Tespit Çalışmaları Devam Ediyor

Belediye açıklamasında, kurumlar arasındaki koordinasyon ve vatandaşların dayanışması sayesinde yangınların kontrol altına alındığı, soğutma çalışmalarının tamamlandığı bildirildi.

Yangınların çıkış nedenlerine ilişkin incelemelerin ilgili kurumlar tarafından sürdürüldüğü belirtilirken, hasar tespit çalışmalarında da vatandaşların yanında olunmaya devam edileceği ifade edildi.

Silivri Belediyesi açıklamasını, Silivri’mize bir kez daha geçmiş olsun.” mesajıyla tamamladı.

Ayrıca Bu Haberi Paylaş:
Reklam Reklam
ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ
WhatsApp WhatsApp